Bulgarian

vineri, 19 iulie 2013

Flash-interviu cu antrenoarea bacauana de atletism Carmina GORGAN (CSM 2010 Bacau/SCM Bacau)


“Sunt puţin dezamăgită de tot sistemul din România şi aş vrea să-mi fac planuri de viitor în altă parte...”

@...mărturiseşte  prof.Carmina GORGAN (antrenoare CSM 2010 Bacău/ SCM Bacău)

...Antrenoarea Carmina GORGAN e ca boare de primăvară care vesteşte trezirea la viaţă. Din senin, din iarbă verde, a răsărit ca să reînnoade şirul performanţelor atletice băcăuane, pe care le mai ştiam doar din legende şi arhive. Bunăoară, am reuşit să o prind între două concursuri, de unde sportivii săi aveau să revină cu noi medalii, semn că despre atletismul băcăuan a început să se vorbească şi la timpul prezent. (L.P.)
-Sunteţi mulţumită de rezultatele sportivilor dvs.în anul în curs?
-Rezultatele sportivilor mei (Petronella Simiuc, Cristian Vorovenci, Lavinia Scurtu...-n.n.) au fost în progres de la un an la altul. Sunt foarte mulţumită când văd că sunt sănătoşi şi sunt nişte "oameni" pe care mă pot baza.
-Este atletismul băcăuan în progres? Aşa se vede din afara pistelor de concurs...
-
Părerea mea este că atletismul băcăuan e într-un continuu progres, având în vedere că toţi,  sau aproape toţi, antrenorii au grupe de copii. Marea problemă este atunci când ajung la nivel de tineret şi seniori, când nu mai au susţinere şi se văd nevoiţi să încerce altceva pentru a se putea întreţine.
-Cu ce sportivi băcăuani ne prezentăm la Europenele de Juniori?
-
Incă nu am văzut componenţa lotului care ne va reprezenta la Campionatele Europene de Juniori din Italia, dar vă pot spune, cu siguranţă, că sportiva mea, Simiuc Petronella, va fi acolo.
-Ce sportivi vin din urmă? Continuaţi selecţia?
-
In ceea ce mă priveşte, continui selecţia şi chiar am o grupă de copii pe care îi pregătesc.
-Planuri de viitor?
- Planuri de viitor? Hmmm... am... normal, ca toată lumea. Dar sunt puţin dezamagită de tot sistemul din România şi aş vrea să-mi fac planuri de viitor în altă parte.




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu