Bulgarian

duminică, 18 mai 2014

FOTBAL, Divizia B : SPORT CLUB BACĂU- CSMS Iaşi 2-4 (0-3)

FOTBAL, Divizia B  

Nu ne mai ascundem!
*SPORT CLUB BACĂU- CSMS Iaşi 2-4 (0-3)
   
  

    Altădată, dacă pierdeam acasă cu Iaşul, ne ascundeam o săptămână. Costică Rădulescu- singurul antrenor iubit la Bacău- trebuia să scoată fotbaliştii la meciul următor cu armata şi ordin de la general. Nu era mai mare ruşinea! Putea să ne dea Steaua 13 şi Vagonul Arad 8, cu Iaşul trebuia câştigat, chiar dacă după aceea închideam stadionul (în treacăt, fie spus, şi acum vrem să scăpăm de el, pentru că ne descurcăm din ce în ce mai greu printre avioane, dar nu mai ştim cum) sau vreo doi-trei suporteri- ăia care, de obicei, atacau steagurile şi tobele oaspeţilor. Astăzi, o înfrângere  cu urmaşii lui Romilă şi Cuperman- mă rog, blacheurile pe care le-au uitat în vestiarele din Copou- e primită cu înţelegere şi galeria ieşeană, dacă s-o mai fi încumetând să însoţească echipa, ajunge în siguranţă la gară, n-o mai întreabă nimeni de sănătate. N-am fost la meci, nu pentru că mi-e teamă de catastrofe, ci pentru că, din punctul meu de vedere, până la toamnă, când l-am rugat pe Liviu Goian să apese butonul roşu, tăvălim iarba degeaba. Nu cred nici în lacrimile actorilor, nici în zâmbetele domnişoarelor rătăcite prin tribune, pentru că astea mai mult scuipă seminţe decât recită poezii. Imi va trebui jumătate de secol să învăţ numele actualilor jucători ai Sport Clubului, dar e bine-uneori- să pleci la drum cu necunoscutul. E mai palpitant şi ai mai multă grijă de bagaje. Dacă am ajuns, totuşi, în play-off, fără să ne propunem nimic, înseamnă că încă mai putem sări gardul în curtea vecinului, după cireşe...Prea am alergat în ultimele două decenii doar după castane!


Leonard POPA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu