Bulgarian

miercuri, 30 septembrie 2015

HANDBAL (F): ŞTIINŢA BACĂU-CSU TÂRGOVIŞTE 40-26 (22-11)

AM ÎNTÂLNIT COMETA HALLEY

     Unii o văd doar la 75-76 de ani…Noi o întâlnim de două ori pe an. Cometa Halley- nu ştiu de ce alţii îi încurcă denumirea şi îi spun CSU Târgovişte- ne poartă noroc din poartă în poartă. Mai greu ne este în primele 5 minute, până ce fetelor noastre le dispare rujul de pe buze. Nu există exerciţiu mai tonic pentru sănătatea cuiva decât să dea în campionat peste echipa căreia dacă nu reuşeşti să-i înscrii 40 de goluri mai bine te laşi de handbal (va divulg o taină: a fost creată de Domnu’ pentru a-ţi ieşi în cale să te îmbărbăteze, când ţi-e viaţa mai grea)…Am fost la meci nu pentru că mă pasionează luptele dintre trandafiri (ah, daca nu ar fi ţepii ăia!) şi păpădii, ci pentru că am vrut să văd ce fac handbalistele noastre când rămân singure pe teren…Spre lauda lor, nu trag jaluzelele şi, chiar dacă în oraşul lui Bacovia rănile se vindecă abia după ce trec corbii clasamentului (adică primele clasate, aceleaşi din ultimele 4-5 sezoane), o frântură de cer e suficientă pentru a ne arăta şi noi aripile. Portarul Diana Ivanov are stofă de viitor (asta am constatat-o încă din sezonul trecut), nu trebuie să o preocupe oglinzile fermecate. Le admir mult pe Cornelia Ţocu şi Ana Ciurariu, pentru răbdare (eu n-aş avea puterea să văd de-atâtea ori cum se desfac şi se repară ceasurile!)…Sunt urmele celor care au trecut pe aici, îndreptându-se spre orizonturi mai bune. Laura Verşescu e fata din puşculiţă. Am tot ţinut-o ascunsă pe o linie secretă (extrema stângă, folosită doar din greşeală), până ce a devenit conştientă, alături de noi, de calităţile pe care le are…Diana Rău e pasiunea cu care zboară fluturii pe şesurile primăverii. Cealaltă Diana e un Manole care poate construi frumos dacă acceptă şi sacrificiile. De pivotul Iulia Faig, ţi-e dor ori de câte ori o vezi numai pe lista oficială a echipei (pentru că la Buzău, în amicalele din vară, ne-am dus să ne lăudăm, în loc să ne mulţumim doar cu salutatul generalilor!)…Sunt multe care îţi vin în minte când întâlnesti Cometa Halley (rămasă acum şi fără coada de foc, Ramona Ciobanu, atâţia ani, stâlpul de sprijin al chindiei târgoviştene…dar şi cu o şoaptă de speranţă-Andreea Buzăţoaia)…De ce n-om fi întâlnind-o în fiecare zi, sau-măcar- etapă de etapă? Sâmbătă, jucăm la Piatra…Bine ar fi să ne întoarcem stânci!


Leonard POPA

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu